1 Ekim 2015

Ana Sayfa » , , , , , , , , » DERMA-E SKİN HAİR AND NAİL OİL / SAÇ,TIRNAK VE CİLT BAKIM YAĞI

DERMA-E SKİN HAİR AND NAİL OİL / SAÇ,TIRNAK VE CİLT BAKIM YAĞI

1 Ekim 2015
Çok amaçlı bakım yağları konusunda ne düşünüyorsunuz. Bir çok kişi her bölge için ayrı ürün derken ,bende tek ürün bir çok işlev diyenlerdenim. Birincisi bu tarz ürünler hem maddi olarak tasarruf sağlarken, hemde zaman konusunda daha pratik olmamızı hızlandırıyor.
İşte böyle bir ürünle bugün sizi tanıştıracağım. Derma-E Skin Hair And Nail Oil çok amaçlı bakım yağı cilt,saç ve tırnak bakımı için kullanılıyor.
 Ürün içeriğine göz atarsak zararlı olacak paraben,sls,gmo vb.gibi kimyasallar bulunmuyor.
 Çok amaçlı bakım yağı argan yağı,jajoba yağı kukui yağı ve marula yağlarından oluştuğu için aynı zamanda anti aging ve yüksek oranda nem verme özelliğine sahip oluyor. 
Ben bu ürünü saçlarıma tarama sonrası ıslakken nem verme amaçlı ve banyo sonrası kuruyan cildimi nemlendirme amaçlı kullandım. İki amaçlı kullanımımdada memnun kaldım. Saçlarınıza sürerken fazla kaçırmamaya dikkat edin saçı yağlı gösterebiliyor .Cildim için kullandığımda ise yağ olmasına rağmen hızlı emilimi sayesinde vıcık vıcık bir görüntü oluşturmadı.
 Özellikle gece yatmadan önce sürüyorum ki uyku esnasında nem seviyesini ayarlasın diye ....
Tırnak bakımım için kullanmadım o yüzden bu konuda bir yorum yapamayacağım. Ürün 30 ml çok sevimli cam bir şişede bulunuyor. Cam olması nedense bana ayrı bir güven veriyor.  Ayrıca cam bir damlalıkla kullanılıyor .Yalnız ben bu damlalık olayını çok sevemedim bana pek pratik gelmedi .Sprey bir şişe olsaydı ürünü kullanmak daha kolay olurdu diye düşünüyorum. 
Derma-E ürünleri hiç bir şekilde hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Buda benim en beğendiğim özelliği oluyor. 
Derma-E ürünlerini anlaşmalı eczanelerden ve  internet üzerinden temin edebiliyorsunuz. Bize #guzelligimizannemiz etkinliğinde sponsor oldukları için çok teşekkür ederiz. 

Geç kalan sponsor yazılarını size ardı ardına sıralıyorum.Umarım okumaktan keyif alıyorsunuz .

                                                                                                                  Sevgiler
                                                                                                                  Gülümse Yüzüme


"DERMA-E SKİN HAİR AND NAİL OİL / SAÇ,TIRNAK VE CİLT BAKIM YAĞI" için 17 yorum:

  1. Doğal olması kadar çok amaçlı kullanılması da güzel. Ben de bir deneyim bakalım.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal olması ve çok amaçlı olması güzel ,denemeni öneririm.

      Sil
  2. saçıma değil ama tırnak ve dirsek gibi bölgelerde böyle yağları çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  3. merhaba yazınız çok güzel olmuş bu ürüne mutlaka bakacağım :)) Acaba caudalie güzellik iksiri hakkında yazı yazmayı düşünüyor musunuz? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Caudalie ürününü kullanmadım eğer bir gün denersem yorumlarım,sevgiler...

      Sil
    2. ben o iksiri kullandım ama gereksiz geldi bana. üstelik alkol kokusu aldım kendisinden ve bu hoşuma gitmedi. fiyatı da pahalı olduğu için sanırım bir daha almıcam. onun yerine mac fix plus hatta bildiğimiz gerçek gülsuyu ya da moshos garden tonik öneririm. ben moshos toniği sprey şişeye koyup isteyince yüzüme sıkmayı düşünüyorum

      Sil
    3. Yorumun için teşekkürler canım...

      Sil
  4. Çok amaçlı bakım yağlarını çok seviyorum.Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım ,bir kaç ürünüm var elimde çok amaçlı kullanım için severek kullanıyorum.

      Sil
  5. Çok amaçlı kullanılan tek ürünleri ben de tercih ediyorum. Kimi tüm hedeflerde görevini yerine getirirken kimisi her alanda eksik kalıyor. Bunu da deneyerek görmek lazım tabi. İlk kez duyduğum bu marka ile ilgili paylaşımın için çok teşekkür ederim. Tırnak konusu dikkatimi çekti, denemeliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok amaçlı ürünleri seviyorum. Tırnak bakımında seninde çok işine yarar :)

      Sil
  6. Çok amaçli ürünleri ben de seviyorum. Ama bunun hem saç hem tirnaga iyi gelmesi ilginç.

    YanıtlaSil