10 Mart 2014

Ana Sayfa » » BLOGUMUN BANA KAZANDIRDIĞI DOSTLUK :))

BLOGUMUN BANA KAZANDIRDIĞI DOSTLUK :))

10 Mart 2014

Önceden blog sahibi değil sadece okuyucusuyken çok görürdüm birbiri ile dost olan blogları olabilirmi derdim . Herkes ayrı yerlerde belkide ayrı şehirlerde birbirlerini tanımıyorlar bile arkadaş olunabilirmi ?

Kendim blog açınca şahit oldum. Olunuyormuş iyi insanlarla rabbim seni karşılaştıracaksa arada kilometrelerde olsa denk geliyormuş, arkadaş olunuyormuş .

Geçen hafta bloger arkadaşım neslihan'ın ınstagramın' da 13/14/15/16 mart günlerinde güzellik fuarı olduğunu öğrendim. Biletleri nasıl temin edeceğimi danışmak için neslihan'a attığım e-mail karşılığında kendisinin fuara gidemeyeceğini ,istersem biletleri bana yollayabileceğini söylemesiyle çok mutlu oldum :))


 Geçen hafta elime geçen kargo beni  hem çok mutlu etti ,hem de çok duygulandırdı . Evet fuar biletlerim gelmişti ama Neslihan' cığım kargoya sadece fuar biletlerini koyup yollamayı kendine yakıştıramamış içine birde süpriz koymuş ve kargo ücretinide kendisi ödemiş ve beni çok mahçup etti. Çünkü ben kargo ücretini ben ödeyeceğim diye gayet yüzsüz bir şekilde aaa evet yollarsan sevinirim gitmek istiyorum diye gayet gönül rahatlığı ile istemiştim fuar biletlerini...

 Kargoyu açtığımda içinden süpriz bir pakette çıktı hediye paketine sarılmış ve Neslihan'ın kendi el emeği bir kolye çok şaşırdım ve çok beğendim. Gönlü güzel arkadaşım çok çok teşekkür ederim beni gerçekten çok mahçup ettin ve ben bu yazıyı yazmakta çok geç kaldım ama geçen hafta kardeşim aniden ameliyat oldu o yüzden vakit bulamadım kusura bakma sana  çok çok teşekkür ederim. Ellerine sağlık ,seni çok öpüyorum ve İstanbul 'a geldiğinde seni muhakkak görmek istiyorum.Sana kucak dolusu sevgiler...

 



"BLOGUMUN BANA KAZANDIRDIĞI DOSTLUK :))" için 11 yorum:

  1. Hediyeleşmesek de bende bir çok güzel arkadaşlık buldum :) blogger hayatıma renk kattı ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O önemli değil zaten , tabikide arkadaşlık ama ben burda neslihanın yaptığı jestten dolayı teşekkür etme ihtiyacı duydum. Mesela senin benim her konumda yorum yapman , bana destek olman bunun yeride bende çok ayrı ben kimseyi göz ardı etmiyorum. Blogger olmak çok farklı bir şeymiş gerçekten :))

      Sil
  2. ne güzel ne içten ne sıcak bır yazı olmus böyle kalbın o kadar guzelkı seni guzel ınsanlar buluyor tatlım dostluk cok nadır bulunan guzel bişey blogger olmaktan sırd-f bu yuzden cok mutluyum oyle kalbı yuregı guzel ınsanlar tanıdım kı :)

    YanıtlaSil
  3. Gülşahcığım çok teşekkür ederim yorumun için, her geçen gün birbirinden değerli insanlar tanıyorum buda beni memnun ediyor.

    YanıtlaSil
  4. Uzaktan severek takipteyim Nesneslis'i çok tatlı ya.Bir insanın gönlü bu kadar mı güzel olur yani. :)
    Biletli olduğunu bilmiyordum.Biletleri nasıl temin edeceğiz gerçekten? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biletleri bademlebuduk blogundan talepte bulunabilirmişsin ,blogunda okumuştum.
      Burdan bir göz at istersen.http://www.bademlebuduk.com/2014/03/guzellik-ve-bakm-fuar-2014-baslyor.html

      Sil
  5. Canımmm ancak yorum yazma fırsatı bulabıldım inan beni çok mahçup ettin ...Hiç gereği yoktu..Senin gibi blogger dostum olduğum için çok şanslıyım..Samimiyetin benim için çok değerli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorumu nasıl daha önce görmemişim :(( Kendimi çok suçlu hissediyorum .Samimi olmam hala hiç değişmedi nesli :))

      Sil
  6. Great post)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuz gerçekten herşeyi bulabilceğimiz bir blog olmuş,takipteyim :) Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni çok mutlu etti. Tek bir konuya bağlı kalmak istemiyorum .Kendimde çok renkli bir insanım :)) Blogumda o şekil rengarenk ,olsun istiyorum .

      Sil