9 Eylül 2013

Ana Sayfa » » SHEMELLON YÜREĞİ KOCAMAN İNSAN

SHEMELLON YÜREĞİ KOCAMAN İNSAN

9 Eylül 2013

Bu çok geç yazılmış bir teşekkür yazısı...
Shemellon ile tanışmam yapmış olduğu güzel  headerlerin  dikkatimi çekmesi ile oldu. Bende kendisinden rica edecektim benim içinde zahmete girer mi diye  ama daha sonra blogunu incelediğimde bunun için sadece talebinin kedi maması yollamamız olduğunu öğrendim. Bu o kadar çok hoşuma gitti ki aslında , o saatten sonra kendisine de dediğim gibi header da çok önemli değildi.


Bende bu kampanyaya katıldım ya sayesinde  isterse içinden gelmesin yapmasın , canı sağolsun diyebilirdim.

O çok güzel bir kampanya yürütüyor , her zaman söylüyorum birçok kişinin asla cesaret edemeyeceği  büyüklükte  ( yüreği kocaman insan ) ben ona öyle diyorum.








Bu şirin şabalak kedicik ne tatlı değilmi , her baktığımda beni bir kez daha gülümsetiyor.


Bu kızlı olanda çok güzel beğendim, ama önce kediciği kullanacağımı söyledim .


Bana kalsaydı ben hala headersiz amatörce takılırdım sağolsun shellmon elleriyle blogumuda düzenledi.Kendisininde dediği gibi bir çok ortak yönümüz olduğunu öğrenmemizde bizim için ayrı bir süprizdi. Seni tanıdğıma çok memnun oldum shellmon, ellerin kolların dert görmesin . Her şey gönlünce olsun arkadaşım , umarım kampanyan çok büyür her yerden pisiciklere mamalar gelir. 

SENİNLE TANIŞMAK BENİM İÇİN ÇOK BÜYÜK ZEVK...





"SHEMELLON YÜREĞİ KOCAMAN İNSAN " için 1 yorum: